Wiadomości - Zamówienia publiczne

Organizacja - Dni Stopnicy i Dożynki Gminne Stopnica 2025

Dodał: Patryk Data: 2025-02-12 14:23:26 (czytane: 216)

Stopnica, dnia 12.02.2025 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający informuje, że prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest organizacja części artystycznej: „Dni Stopnicy i Dożynek Gminnych Stopnica 2025 r.”.

I.  Zamawiający:

Miejsko - Gminne Centrum Kultury w Stopnicy

ul. Kazimierza Wielkiego 15

28-130 Stopnica

NIP 6551963789

tel.: 41 377 98 50

http://www.mck.stopnica.pl

e-mail: gck@stopnica.pl

Osoba do kontaktów: Wioletta Ciećko, tel. 503 109 521

II. Wymagania oraz szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w organizacji podobnych przedsięwzięć artystycznych (tj. imprez plenerowych, imprez zamkniętych, evet-ów) wraz z obsługą gastronomiczną.

1. I komponent zamówienia

Termin organizacji imprezy: 23.08.2025 r. w godz. 18:00 do 1:00

oraz 24.08.2025 r. w godz. 13:00 do 24:00.

Miejsce organizacji imprezy: ul. Kazimierza Wielkiego 17, 28-130 Stopnica

(park rekreacyjno-sportowy – scena plenerowa).

A.     Zamawiający wymaga organizacji imprezy według następującego scenariusza:

Ø  w dniu 23.08.2025 r.:  

w godzinach 18:00 do 20:00 - animacje dla dzieci,

w godzinach 20:00 do 21:00 - koncert artysty lub zespołu muzycznego,

w godzinach 21:00 do 22:00 - koncert gwiazdy wieczoru,

w godzinach 22:00 do   1:00 - dyskoteka  z DJ.

Ø  w dniu 24.08.2025 r.:

w godzinach 13:00 do 15:30 zapewnienie nagłośnienia i oświetlenia wraz z obsługą osobową dla obrzędów dożynkowych,

w godzinach 16:00 do 17:00 - koncert kapeli ludowej,

w godzinach 17:00 do 18:00 - występ kabaretu,

w godzinach 18:30 do 19:30 - koncert artysty lub zespołu muzycznego,

w godzinach 20:00 do 21:00 - koncert gwiazdy wieczoru,

w godzinach 21:00 do 24:00 - dyskoteka z DJ.

 

B.      Obsługa koncertu.

Wszelkie koszty własne Wykonawcy związane z realizacją umowy m.in. zawarcia
i opłacenia umów z artystami oraz innymi osobami zaangażowanymi w realizację imprezy, zatrudnienia i opłacenia osób obsługujących koncert, oświetlenie i nagłośnienie sceniczne wraz z kompleksową obsługą w czasie trwania występu, przygotowania sceny dla potrzeb artystów (rozbudowanie istniejącej sceny o zadaszoną scenę o wielkości co najmniej 10x8m), garderób i zaplecza zgodnie z wymaganiami artystów, zapewnienia noclegów oraz innych wymagań określonych przez zespoły i artystów ponosi Wykonawca.

Obiekt zostanie udostępniony Wykonawcy 23.08.2025 r. od godziny 10:00. Wykonawcy udostępniona zostanie zadaszona scena o powierzchni 37 m2 oraz budynek do niej przylegający. 

Impreza będzie miała charakter plenerowy niezależnie od warunków atmosferycznych. Rozliczenie za zrealizowany I komponent zamówienia nastąpi jedną fakturą końcową wystawioną przez Wykonawcę. Zamawiający wyklucza możliwość udzielania zaliczek, przedpłat.

2. II komponent zamówienia

Zamawiający udostępni teren i media Wykonawcy oraz zapewni wyłączność na obsługę gastronomiczną  podczas imprezy na terenie do tego przeznaczonym.

Wykonawca zabezpieczy imprezę w 400 miejsc siedzących pod zadaszeniem, oraz obsługę w ilości pozwalającej na sprawny jej przebieg. Wykonawca zapewnia serwowanie różnorodnych produktów spożywczych w wielu stoiskach gastronomicznych i przygotowanych z najwyższej jakości produktów ( fast food, grill, napoje, piwo, lody. gofry, napoje bezalkoholowe, sorbety, popcorn itp.) a przy każdym stoisku gastronomicznym będą umieszczone worki na śmieci. Wykonawca zapewnia, że posiada pozwolenie na sprzedaż piwa.

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu zajmowanego przez stoiska gastronomiczne, przed wszelkiego rodzaju ciężkimi do usunięcia zanieczyszczeniami

( tłuszcz, olej, smar, itp.)

Rozliczenie za zrealizowany II komponent zamówienia nastąpi jedną fakturą końcową wystawioną przez Zamawiającego.

Kryterium wyboru ofert:

Część I zadania -  najniższa cena 30 %, wartość artystyczna 30%

Część II zadania -  najwyższa cena 40 %

 

III. Sposób składania ofert

Oferty należy składać w terminie do dnia 14.03.2025 r. do godz. 12:00, pisemnie na adres siedziby Zamawiającego – Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 15, 28-130 Stopnica, osobiście lub mailowo na adres gck@stopnica.pl.

Ofertę należy złożyć na formularzu oferty załączonym do zapytania ofertowego. Zamawiający udostępnia wzór oferty w formie edytowalnej.

Oferta przesyłana drogą mailową może być:

-        podpisana podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,

-        podpisem osobistym (tradycyjnym), z tym, że skan oferty musi być czytelny.

 

Oferta musi zawierać oświadczenie następującej treści:

 

„Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)”

IV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w  celu zawarcia umowy.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych (dni robocze poniedziałek-piątek) zawiadomi oferentów o wyborze oferty oraz skontaktuje się z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

ZATWIERDZAM

/-/Wioletta Ciećko 

Dyrektor

Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Stopnicy

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Obchody 234. Rocznicy Uchwalenia Konstytucji 3 Maja

Burmistrz Miasta i Gminy Stopnica, Rada Miejska i Miejsko-Gminne Centrum Kultury zapraszają na obchody 234. Rocznicy Uchwalenia Konstytucji...