Wiadomości - Zamówienia publiczne
Organizacja - Dni Stopnicy i Dożynki Gminne Stopnica 2025
Dodał: Patryk Data: 2025-02-12 14:23:26 (czytane: 216)
Stopnica, dnia 12.02.2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający informuje, że prowadzone jest postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest organizacja części
artystycznej: „Dni Stopnicy i Dożynek Gminnych Stopnica 2025 r.”.
I. Zamawiający:
Miejsko - Gminne Centrum Kultury w
Stopnicy
ul. Kazimierza Wielkiego 15
28-130 Stopnica
NIP 6551963789
tel.: 41 377 98 50
e-mail: gck@stopnica.pl
Osoba do kontaktów:
Wioletta Ciećko, tel. 503 109 521
II. Wymagania oraz
szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w
organizacji podobnych przedsięwzięć artystycznych (tj. imprez plenerowych,
imprez zamkniętych, evet-ów) wraz z obsługą gastronomiczną.
1. I komponent
zamówienia
Termin organizacji imprezy: 23.08.2025 r. w godz. 18:00 do 1:00
oraz 24.08.2025 r. w godz. 13:00 do 24:00.
Miejsce organizacji imprezy: ul. Kazimierza Wielkiego 17, 28-130 Stopnica
(park rekreacyjno-sportowy – scena plenerowa).
A.
Zamawiający wymaga organizacji imprezy według następującego scenariusza:
Ø
w dniu 23.08.2025 r.:
w godzinach 18:00 do 20:00 - animacje
dla dzieci,
w godzinach 20:00 do 21:00 - koncert artysty
lub zespołu muzycznego,
w godzinach 21:00 do 22:00 - koncert
gwiazdy wieczoru,
w godzinach 22:00 do 1:00 - dyskoteka z DJ.
Ø
w dniu 24.08.2025 r.:
w godzinach 13:00 do 15:30 zapewnienie
nagłośnienia i oświetlenia wraz z obsługą osobową dla obrzędów dożynkowych,
w godzinach 16:00 do 17:00 - koncert
kapeli ludowej,
w godzinach 17:00 do 18:00 - występ
kabaretu,
w godzinach 18:30 do 19:30 - koncert artysty
lub zespołu muzycznego,
w godzinach 20:00 do 21:00 - koncert
gwiazdy wieczoru,
w godzinach 21:00 do 24:00 - dyskoteka z
DJ.
B.
Obsługa koncertu.
Wszelkie koszty własne Wykonawcy związane z realizacją umowy m.in. zawarcia
i opłacenia umów z artystami oraz innymi osobami zaangażowanymi w realizację
imprezy, zatrudnienia i opłacenia osób obsługujących koncert, oświetlenie i
nagłośnienie sceniczne wraz z kompleksową obsługą w czasie trwania występu,
przygotowania sceny dla potrzeb artystów (rozbudowanie istniejącej sceny o
zadaszoną scenę o wielkości co najmniej 10x8m), garderób i zaplecza zgodnie z
wymaganiami artystów, zapewnienia noclegów oraz innych wymagań określonych
przez zespoły i artystów ponosi Wykonawca.
Obiekt zostanie udostępniony Wykonawcy 23.08.2025 r. od godziny 10:00.
Wykonawcy udostępniona zostanie zadaszona scena o powierzchni 37 m2
oraz budynek do niej przylegający.
Impreza będzie miała charakter plenerowy niezależnie od warunków
atmosferycznych. Rozliczenie za zrealizowany I komponent zamówienia
nastąpi jedną fakturą końcową wystawioną przez Wykonawcę. Zamawiający wyklucza
możliwość udzielania zaliczek, przedpłat.
2. II komponent zamówienia
Zamawiający udostępni teren i media Wykonawcy oraz zapewni wyłączność na
obsługę gastronomiczną podczas imprezy na terenie do tego przeznaczonym.
Wykonawca zabezpieczy imprezę w 400 miejsc siedzących pod zadaszeniem, oraz
obsługę w ilości pozwalającej na sprawny jej przebieg. Wykonawca zapewnia
serwowanie różnorodnych produktów spożywczych w wielu stoiskach
gastronomicznych i przygotowanych z najwyższej jakości produktów ( fast
food, grill, napoje, piwo, lody. gofry, napoje bezalkoholowe, sorbety, popcorn
itp.) a przy każdym stoisku gastronomicznym będą umieszczone worki na
śmieci. Wykonawca zapewnia, że posiada pozwolenie na sprzedaż piwa.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu zajmowanego przez
stoiska gastronomiczne, przed wszelkiego rodzaju ciężkimi do usunięcia
zanieczyszczeniami
( tłuszcz, olej, smar, itp.)
Rozliczenie za zrealizowany II komponent zamówienia nastąpi jedną fakturą
końcową wystawioną przez Zamawiającego.
Kryterium wyboru ofert:
Część I zadania - najniższa cena 30 %, wartość artystyczna 30%
Część II zadania - najwyższa cena 40 %
III. Sposób składania ofert
Oferty należy składać w terminie do dnia 14.03.2025 r. do godz. 12:00, pisemnie na adres siedziby Zamawiającego – Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 15,
28-130 Stopnica, osobiście lub mailowo na adres gck@stopnica.pl.
Ofertę należy złożyć na formularzu oferty
załączonym do zapytania ofertowego. Zamawiający udostępnia wzór oferty w formie
edytowalnej.
Oferta przesyłana drogą mailową może być:
-
podpisana podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,
-
podpisem osobistym (tradycyjnym), z tym, że skan oferty musi być czytelny.
Oferta musi zawierać oświadczenie
następującej treści:
„Oświadczam, że nie zachodzą w
stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz.
835)”
IV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
oferty w celu zawarcia umowy.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych
(dni robocze poniedziałek-piątek) zawiadomi oferentów o wyborze oferty oraz
skontaktuje się z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
ZATWIERDZAM
/-/Wioletta Ciećko
Dyrektor
Miejsko-Gminnego Centrum Kultury w Stopnicy
Dokumenty do pobrania:
1. Zapytanie ofertowe -https://mck.stopnica.pl/pliki/Zapytanie%20ofertowe%20Dni%20Stopnicy%202025.pdf
2. Wzór Oferta - https://mck.stopnica.pl/pliki/Wzor%20Oferta%20Dni%20Stopnicy%202025.pdf