Wiadomości - Zamówienia publiczne
Zapytanie ofertowe dotyczące dzierżawy placu na obsługę gastronomiczną podczas imprezy plenerowej
Dodał: Patryk Data: 2019-06-24 07:41:13 (czytane: 2024)
Zapytanie ofertowe na „Dzierżawę placu na obsługę gastronomiczną podczas imprezy plenerowej „Dni Stopnicy i Dożynki Gminne 2019”
Stopnica, dnia 24.06.2019 r.
Zapytanie ofertowe na:
„Dzierżawę placu na obsługę
gastronomiczną podczas imprezy plenerowej „Dni Stopnicy i Dożynki Gminne 2019”
Zamawiający/Wydzierżawiający:
Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Stopnicy
ul. Kazimierza Wielkiego 15
28-130 Stopnica
NIP 6551963789
tel.: 41 377 98 50
Osoba do kontaktów: Wioletta Ciećko, tel. 503 109 521
I. Opis przedmiotu
zamówienia:
Przedmiotem zamówienia
jest dzierżawa placu na obsługę gastronomiczną podczas imprezy plenerowej „Dni
Stopnicy i Dożynki Gminne 2019”
1.
Termin organizacji imprezy:
17.08.2019 r. w godz. 1900 do
100, oraz 18.08.2019 r. w godz. 1300 do 2400.
Miejsce organizacji imprezy:
ul. Kazimierza Wielkiego 17, 28-130
Stopnica (park rekreacyjno-sportowy – scena plenerowa).
2.
Scenariusz imprezy plenerowej:
Ø
w dniu 17.08.2019 r.:
·
godz. 19:00 – 21:00 – DJ
·
godz. 21:00 - 22:00 – SUMPTUASTIC
·
godz. 22:00 – 1:00 - DJ
Ø w dniu 18.08.2019 r.:
·
godz. 13:00 – 15:30 – obrzędy dożynkowe
·
godz. 15:30 – 17:00 – występ kapeli ludowej WIŚLICZANIE
·
godz. 17:00 – 18:30 – BIESIADA LWOWSKA
·
godz. 18:30 – 19:30 – KABARET Z KONPI
·
godz. 19:30 – 20:30 – wstęp zespołu JUKA
·
godz. 21:00 – 22:00 –
gwiazda wieczoru BAYER FULL
·
godz. 22:00 – 24:00 – DJ
3. Przedmiot zamówienia
obejmuje:
Dzierżawę placu z
przeznaczeniem pod wyłączną sprzedaż produktów gastronomicznych w zakresie
sprzedaży piwa oraz potraw typu „grill/rożen” „fast food”, oraz możliwość
sprzedaży innych produktów spożywczych bez wyłączności.
Zamawiający
zapewnia Wykonawcy wyłączność na obsługę gastronomiczną w wyżej wymienionym
zakresie podczas imprezy na terenie do tego przeznaczonym z zastrzeżeniem, iż
podczas trwania imprezy w dniu 18.08.2019 r., sprzedaży produktów regionalnych
na stoiskach dokonywać będą mogły Koła Gospodyń Wiejskich z obszaru Gminy
Stopnica, które posiadać będą stosowne upoważnienie wydane przez Miejsko-Gminne
Centrum Kultury w Stopnicy.
Punkty gastronomiczne
powinny zapewniać sprawną przepustowość i być dostosowane do charakteru
imprezy. Przy każdym stoisku gastronomicznym będą umieszczone kosze lub worki na
śmieci, które będą systematycznie opróżniane.
Wykonawca zabezpieczy imprezę w min. 500
miejsc siedzących pod zadaszeniem, oraz obsługę w ilości pozwalającej na
sprawny jej przebieg.
Uwaga ! Sprzedaż napojów, piwa oraz
potraw wyłącznie w opakowaniach i naczyniach jednorazowych ! Organizacja gastronomii,
szczególnie w zakresie sprzedaży napojów alkoholowych powinna być zgodna z
ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2139 z późn.
zm.).
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu zajmowanego przez
stoiska gastronomiczne przed wszelkiego rodzaju ciężkimi do usunięcia
zanieczyszczeniami (tłuszcz, olej, smar, itp.)
II. Wymagania oraz szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
1. Wymagania dotyczące
realizacji przedmiotu zamówienia:
a) wybrany przez Zamawiającego
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania odrębnego zezwolenia na jednorazową
sprzedaż i podawanie piwa oraz napojów alkoholowych o zawartości alkoholu do 3,5%
w Urzędzie Miasta i Gminy Stopnica;
b) Wykonawca zapewnia we
własnym zakresie okablowanie do miejsca z urządzeniami elektrycznymi (przewody
odpowiadające wymogom bhp i warunkom techniczno-elektrycznym), sprzęt gaśniczy
oraz inny niezbędny sprzęt i środki potrzebne do prawidłowego funkcjonowania
stoiska podczas trwania imprezy;
c) do Wykonawcy należy
utrzymanie stoisk i terenu przeznaczonego na działalność handlowo-gastronomiczną
w stałym porządku – odpowiedzialność także przed takimi służbami jak np.
SANEPID.
Ponadto wymagane jest umieszczenie
przy każdym stole kosza lub worka na śmieci, które będą systematycznie opróżniane
przez Wykonawcę.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.
Oferta i wykaz dokumentów jakie należy dołączyć do
oferty oraz warunki uczestnictwa w postępowaniu:
a) druk oferty zgodny ze
wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
b) referencje z co
najmniej trzech organizowanych przedsięwzięć o podobnym charakterze.
Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest
wpłacenie 50 % kwoty brutto oferty w terminie do 01.07.2019 r. do godz. 1100.
Dane do przelewu:
Miejsko-Gminnego
Centrum Kultury w Stopnicy
ul.
Kazimierza Wielkiego 15, 28-130 Stopnica
Nr rachunku
bankowego 30 1240 1372 1111 0010 5420 0011
W tytule przelewu podając: „wadium na dzierżawę
placu podczas imprezy plenerowej –
Dni Stopnicy i Dożynki Gminne 2019”
Brak wpłaty na koncie Zamawiającego w dniu 01.07.2019
do godziny 1100 skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Wpłacona kwota będzie traktowana jako wadium, które po wyborze oferty będzie
traktowane jak zaliczka na poczet należności za dzierżawę placu. Wpłacone
wadium od oferentów, których oferty nie zostaną wybrane zostanie zwrócone w
dniu ogłoszenia wyników postępowania.
4.
Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie
następujących kryteriów:
·
najwyższa cena jaką oferuje Wykonawca – 90 %
·
ilość i jakość stoisk (punktów sprzedaży) – 10 %
Jeżeli w postępowaniu nie będzie można
dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone
oferty o takiej samej ocenie punktowej, zamawiający wzywa wykonawców, którzy
złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert
dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen
niższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Opis sposobu
przygotowania oferty oraz miejsce i termin ich składania:
a) każdy Wykonawca może
złożyć tylko jedną ofertę;
b) oferta wraz z
załącznikami winna być sporządzona w j. polskim i musi mieć formę pisemną;
c) ofertę należy
przygotować ściśle według wymagań określonych przez Zamawiającego;
d) ofertę stanowi
prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami;
e) formularz ofertowy
należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1;
f) oferta musi być podpisana
przez osobę / osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy;
g) ofertę należy złożyć w:
·
formie pisemnej w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dzierżawa placu na obsługę gastronomiczną podczas imprezy plenerowej
Dni Stopnicy i Dożynki Gminne 2019” Ofertę można składać osobiście lub
przesłać pocztą na adres: Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 15,
28-130 Stopnica. W takim przypadku za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę
potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego. W przypadku
nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty, Zamawiający nie bierze
odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki;
·
lub na adres e-mail: gck@stopnica.pl – skan oferty
wraz z załącznikami w tytule
e-maila podając „Oferta na dzierżawę placu na obsługę gastronomiczną podczas imprezy plenerowej
Dni Stopnicy i Dożynki Gminne 2019”.
6. Termin składania ofert: do dnia 01 lipca 2019 r., do
godz. 1100.
Otwarcie kopert nastąpi 01.07.2019 r. o godzinie 1130 w sali
numer 6.
Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego, także wpływ e-mailem.
Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za otrzymanie maila w formie np. SPAM,
proszę potwierdzać przesłanie oferty drogą elektroniczną.
7. Wybór oferty i
zawiadomienie o wyniku postępowaniu:
a) przy dokonywaniu
wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i
kryteria określone w niniejszym zapytaniu ofertowym;
5. Opis sposobu przygotowania oferty oraz miejsce i termin ich składania:
a) każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
b) oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona w j. polskim i musi mieć formę pisemną;
c) ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych przez Zamawiającego;
d) ofertę stanowi prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami;
e) formularz ofertowy należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1;
f) oferta musi być podpisana przez osobę / osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy;
g) ofertę należy złożyć w:
· formie pisemnej w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Dzierżawa placu na obsługę gastronomiczną podczas imprezy plenerowej Dni Stopnicy i Dożynki Gminne 2019” Ofertę można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres: Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Stopnicy, ul. Kazimierza Wielkiego 15, 28-130 Stopnica. W takim przypadku za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki;
· lub na adres e-mail: gck@stopnica.pl – skan oferty wraz z załącznikami w tytule
e-maila podając „Oferta na dzierżawę placu na obsługę gastronomiczną podczas imprezy plenerowej Dni Stopnicy i Dożynki Gminne 2019”.
6. Termin składania ofert: do dnia 17 czerwca 2019 r., do godz. 1100.
Otwarcie kopert nastąpi 17.06.2019 r. o godzinie 1200 w sali numer 6.
Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego, także wpływ e-mailem. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za otrzymanie maila w formie np. SPAM, proszę potwierdzać przesłanie oferty drogą elektroniczną.
7. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowaniu:
a) przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie zasady i kryteria określone w niniejszym zapytaniu ofertowym;
b) zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych (dni robocze poniedziałek-piątek) ogłosi wyniki na stronie internetowej Zamawiającego oraz skontaktuje się z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
9. Miejsce i termin podpisania umowy, zostaną wskazane Wykonawcy, w odrębnym piśmie.
10. Informacje dodatkowe:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn;
b) Klauzula informacyjna do przetwarzania danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję Pana/Panią, że:
Ø Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminne Centrum Kultury w Stopnicy; dane adresowe: ul. Kazimierza Wielkiego 15, 28-130 Stopnica,
Ø Może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email: patryk.lasota@stopnica.pl lub pisemnie na adres Administratora danych,
Ø Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania pn. „Wynajem placu na obsługę gastronomiczną podczas imprezy plenerowej Dni Stopnicy i Dożynki Gminne Stopnica 2019”.
Ø Z danych osobowych potrzebnych do realizacji wyżej wymienionych celów będziemy korzystać:
· przez czas niezbędny do ich realizacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
· przez czas, w którym przepisy nakazują Administratorowi przechowywać dane (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
· przez czas, w którym możemy ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązku (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Ø Podstawą do przetwarzania danych jest udzielona przez Pana/Panią zgoda na przetwarzanie danych.
Ø Pana/Pani dane nie będą przekazywane innym podmiotom niewymienionym w przepisach prawa.
Ø Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
Ø W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
· prawo dostępu do danych osobowych,
· prawo żądania sprostowania/poprawienia danych osobowych;
· prawo żądania usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie;
· prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
· prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację – w przypadkach gdy przetwarzamy dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu;
· wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
11. Załączniki:
Załącznik nr 2 – projekt umowy
ZATWIERDZAM
/-/Wioletta Ciećko
Dyrektor
Miejsko-Gminnego Centrum Kultury
w Stopnicy